انتخاب باکیفیت ترین نقاشی و رنگ آمیزی ویلا

با توسعه شهرسازی و گسترش آپارتمان سازی در گوشه و کنار کلانشهرها، خانه های ویلایی همچون سازه هایی ارزشمند روز به روز محبوب تر می شوند تا جاییکه اکنون شاهد خانه های ویلایی لوکس و لاکچری در مناطق مختلف کلانشهرها هستیم. رواج فرهنگ مدرنیته در سطح کشور، نقاشی و  رنگ آمیزی ویلا ها را از سبک سنتی خارج کرده و با دنیایی از تنوع و کیفیت در طرح های لوکس و مدرن همراه کرده است.

اگر می خواهید با نقاشی و رنگ آمیزی ویلا در سبک های مدرن  آشنا شوید خواندن این مطلب را از دست ندهید، زیرا در این مقاله هرآنچه را که راجع به رنگ های لوکس و دکوراسیون جذاب در ویلاهای لاکچری لازم است بدانید را بیان می کنیم.

نقاشی و رنگ آمیزی ویلا

استفاده از رنگ های دکوراتیو در نقاشی و رنگ آمیزی ویلا

آنچه جذابیت خانه های ویلایی را دو چندان می کند استفاده از رنگ های دکوراتیو در بخش های مختلف است. رنگ های دکوراتیو می توانند نمای داخل ویلا را بازسازی و به شکل کاخ های لوکس و لاکچری دربیاورند. کار با رنگ های دکوراتیو تخصص و مهارت خاص استادان نقاش با تجربه را می طلبد. امروزه اغلب خانواده ها به دلیل اینکه جدید این رنگ ها می باشند در کاربرد مناسب آنها اطلاعات کافی  ندارند و برای انتخاب طرح مورد نظر به تجربیات و ایده های استادان نقاش نیازمند هستند.

اگر می خواهید از فضای دلگیر و بی روح ویلا رها شوید پیشنهاد می کنیم با انتخاب رنگ های دکوراتیو شاد و مهیج، فضایی دلباز و پر انرژی در ویلا ایجاد نمایید. انتخاب رنگ های دیوار در ویلا می تواند بسته به سلیقه شما باشد به گونه ای که با دکوراسیون و رنگ لوازم موجود همخوانی داشته باشد. تلفیق دیوارهای رنگی به گونه ای که دیوارها به رنگ یاسی، گلبهی، سبز پسته ای، شاپاینی، نارنجی، زرد و غیره  باشند، می تواند ترکیب زیبایی در فضاهای مختلف ویلا ایجاد کنند.

مزیت رنگ های دکوراتیو در نقاشی و رنگ آمیزی ویلا

  • رنگ های دکوراتیو بر پایه آب می باشند به همین دلیل قابلیت شستشو دارند.
  • مقاوم در برابر حرارت و دما می باشد، بنابراین در آتش سوزی خطر ساز نیست بلکه به آرامی تجزیه می شود.
  • از دسته رنگ های بدون بو محسوب می شوند، زیرا هیچگونه حلال تینری ندارند.
  • خاصیت چسبندگی بالایی دارند و به خوبی روی دیوار می نشیند.
  • بافت رنگ های دکوراتیو به گونه ای است که راه تنفس دیوار را نمی بندد به همین علت رطوب و بخار موجود در دیوار را عبور می دهد، بنابراین پوسته نمی شود.

طراحی دیوار پشت تلویزیون LCD در نقاشی و رنگ آمیزی ویلا

فضای دیوار پشت تلویزیون مثل یک پرده سینما می ماند که فضای اطراف تصویر تلویزیون را پوشش می دهد و در سطح وسیعی جلوی چشم می باشد. امروزه با توجه به اینکه مخاطبان تلویزیون روز به روز بیشتر می شوند، دکوراسیون اطراف تلویزیون و رنگ آمیزی دیوار پشت آن از اهمیت بیشتری نسبت به سایر دیوارهای خانه برخوردار است.

همین امر باعث شده تا شاهد دکورهای جذاب و رنگ آمیزی های لاکچری در دیوار پشت تلویزیون LCD  باشیم. با اینکه اکثر خانواده ها در نقاشی و رنگ آمیزی ویلا برای طراحی دیوار پشت تلویزیون LCD نسبت به سایر دیوارها حساسیت بیشتری دارند اما اغلب نسبت به رنگ های مناسب و طرح هایی که می شود برای این فضا استفاده کرد آشنایی ندارند.

استادان نقاش بخوبی می دانند که از چه طرحی با رنگ آمیزی مناسب برای لوکس نشان دادن اتاق پذیرایی استفاده کنند. استفاده از رنگ های دکوراتیو در طرح های مختلف نظیر سنگ های گران قیمت، طرح مرمر، چوبی، آجری، دکوپاژ، طرح های کهنه کاری، پتینه و غیره می توانند فضای پشت تلویزیون را بسیار جذاب تر کنند.

حال اینکه بکار بردن این رنگ ها در سبک های مختلف روستیک، ایتالیایی، مدرن و کلاسیک توسط استادان حرفه ای نقاشی ویلا می تواند جلوه ی متفاوتی از رنگ های مدرن در نقاشی و رنگ آمیزی ویلا را به تصویر بکشد.

استفاده از رنگ های مدرن در نقاشی و رنگ آمیزی ویلا

نقاشی و رنگ امیزی ویلا

پتینه کاری و طرح های لاکچری در نقاشی و رنگ آمیزی ویلا

یکی از اشتباهات رایج افراد در نقاشی و رنگ آمیزی ویلا این است که هنر پتینه کاری را با رنگ های دکوراتیو یکی می دانند، در صورتیکه رنگ های دکوراتیو مجموعه ی وسیعی از رنگ ها با تنوع بالای طرح می باشند که می توانند در هر جای خانه جذابیت دکوراسیون ویلا را دوچندان کنند اما پتینه کاری یا به عبارت دیگر کهنه کاری یکی از مشتقات نقاشی و رنگ آمیزی ویلا می باشد که در آن برای با ارزش نشان دادن و برجسته کردن اشیاء لوکس و شبیه ساز عتیقه استفاده می کنند.

با هنر پینه کاری می توان رنگ های دکوراتیو را در طرح های برجسته روی سطوح مختلف کهنه کاری کرد. از رایج ترین پتینه کاریها در ویلاهای لاکچری می توان به پتینه طلایی رنگ روی درب های لوکس وردی، طرح های برجسته اسلیمی، پتینه مارکوپولو، ورساچی، لئو پاردو و پتینه ایتالیایی داماسکو و غیره نیز اشاره کرد.

رنگ آمیزی سقف و روی شیروانی در ویلا

در استفاده از رنگ های دکوراتیو و مدرن برای سقف خانه های ویلایی، دقت کنید که طرح و رنگی که انتخاب می کنیم مناسب با فضای مورد نظر باشد، این در حالی است که رنگ های انتخابی بیانگر شخصیت و روحیه مالکان خانه های ویلایی است، برای مثال در ویلاهایی که با ادبیات و هنر همسو می باشند از طرح های مینیاتوری برای برجسته نشان دادن سقف تالار استفاده می شود. رنگ های دکوراتیو در واقع مخاطب را به شخصیت شناسی میزبان وا می دارند، پس در انتخاب رنگ مناسب برای سقف دقت کنید.

شیروانی منازل ویلایی از مکان هایی است که دورنمای زیبایی دارند اما با توجه به اینکه فضای شیروانی زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد استفاده از رنگ های دکوراتیو و لاکچری برای شیروانی هزینه نقاشی و رنگ آمیزی ویلا را بسیار بالا می برد و بهتر است از اینگونه طرح ها برای زیبا سازی فضای داخل ویلا استفاده کنید. در رابطه با رنگ مناسب شیروانی باید در نظر داشته باشید که از رنگ های باکیفیت و مناسب با شرایط جوی مختلف استفاده کنید.

رنگ آمیزی سقف ویلا

با توجه به این که شیروانی در معرض فرسایش های بادی، آبی و آفتاب قرار می گیرد بهتر است از رنگ های مقاوم که عایق مناسبی در برابر دما و رطوبت می باشند استفاده کنید. استفاده از رنگ ها برای شیروانی در مناطق مختلف با توجه به ساختار شهرسازی، فرهنگی و غیره متفاوت است، پس دقت داشته باشید که قبل از انتخاب رنگ، تضادها را در نظر بگیرید.

رنگ آمیزی فوری راه پله و نرده های چوبی با رنگ پلی استر

پله های چوبی از بخش های لوکس و در عین حال کلاسیک در خانه های ویلایی است که می توان در ابعاد و طرح های مختلف در فضاهای داخلی خانه استفاده کرد. رنگ آمیزی راه پله و نرده های چوبی اصول خاصی دارد که اهمیت نقاشی و رنگ آمیزی ویلا را نشان می دهد. در رنگ آمیزی راه پله و نرده های چوبی از رنگ پلی استر و نیمه پلی استر در طرح ها و رنگ های مختلف می توان به بهترین شکل ممکن برای ایجاد سبک کلاسیک در خانه های ویلایی استفاده کرد.

 رنگ پلی استیر از رنگ های پوششی بسیار مقاوم می باشد که به عنوان رنگ جلا یا رنگ های پوششی برای سطوح چوبی استفاده می شوند. این رنگ ها باعث حفاظت پله ها و نرده های چوبی در برابر ساییدگی، خراشیدگی، رطوبت، حرارت و غیره می شوند، بنابراین می توان از رنگ های پلی استر علاوه بر نرده ها و راه پله برای رنگ آمیزی سایر سازه های چوبی و جلا دادن به کفپوش پارکت نیز استفاده کرد.

رنگ مخصوص استخر در ویلا

در اغلب خانه های ویلایی بزرگ و لوکس، استخر نمادی از لاکچری بودن فضا می باشد که در سازه های مختلف با ابعاد گوناگون در فضای ویلا تعبیه می شوند. با وجود اینکه آب مایعی بی رنگ است اما بر گرفته از نماد رنگ دریا و انعکاس طبیعی تصویر آسمان از رنگ آبی در نقاشی استخر استفاده می شود.

همانطور که در عایق بندی کف استخر نسبت به رطوب توجه می شود در انتخاب رنگ مخصوص استخر هم باید دقت کرد، چراکه استخر در تماس مستقیم با آب می باشد، بنابراین باید از رنگ هایی استفاده کرد که مقاومت بالایی نسبت به رطوبت دارند و در طول زمان نیز پوسته پوسته نمی شوند.

 

نقاشی و رنگ آمیزی ویلا توسط شرکت پارس پینتر

نیروهای شرکت پارس پینتر از خوش سابقه های نقاشی ساختمان می باشند که تجربه و علم بر انواع رنگ های موجود در بازار را دارند. استادان نقاشی و رنگ آمیزی ویلا با فضاهای مختلف و لوکس منازل لاکچری آشنایی دارند، بطوریکه حتی اگر ایده ای برای نقاشی و رنگ آمیزی ویلایتان نداشته باشید می توانید از الگوهای پیشنهادی شرکت آذین برای تغییر دکوراسیون منزلتان استفاده کنید.

اغلب شرکت های نقاشی ساختمان تنها مسئولیت رنگ آمیزی دیوارها و سقف خانه را برعهده می گیرند در صورتی که پرسنل شرکت پارس پینتر با توجه به تجربه هایی که در تغییر دکوراسیون دارند، صفر تا صد طراحی و رنگ آمیزی فضاهای مختلف ویلا، شیروانی، محوطه، نمای بیرونی، استخر و غیره را برعهده می گیرند، حتی برای تغیر دکوراسیون اگر قرار باشد دیواری تخریب و فضای جدیدی ایجاد شود، گروه حرفه ای شرکت پارس پینتر در سریع ترین زمان و با مهارت بالا این کار را برایتان انجام می دهند.

اگر از زندگی یکنواخت در ویلای قدیمی تان خسته شدید، نقاشی و رنگ آمیزی ویلا را به ما بسپارید تا فضاهای مدرن خانه های ایتالیایی، کلاسیک و مدرن را به منزلتان بیاوریم.

نقاشی ساختمان پارس پینتر

09120573172

021-22887682

 

نویسنده: آمنه ظریفی

گروه تولید محتوای تیم طراحی سایت باران