نقاشی ساختمان ونک

گروه پارس پینتر با داشتن ابزارهای مناسب زمان انجام نقاشی ساختمان را به حداقل خود رسانده است.

حدود یک دهه پیش رنگ آمیزی یک ساختمان کوچک حداقل ده روز زمان می برد ولی الآن همین ساختمان حداکثر در پنج روز نقاشی می شود. و دلیل اصلی این صرفه جویی در وقت روی کار آمدن ابزارهای جدید مخصوصا غلطک ها می باشند.

تحویل فوری نقاشی ساختمان ونک

بنابراین اگر شما یک واحد ۱۰۰ متری را با قلم رنگ آمیزی کنید حداقل یک روز کامل را زمان نیاز دارید در حالی که همان واحد را با غلطک حدود ۴ ساعت کامل نقاشی خواهید کرد. حال دیگر نگران زمان زیاد انجام نقاشی ساختمان نباشید.

از دیگر دغدغه های صاحب خانه ها در نقاشی ساختمان ونک نگرانی بابت رنگی شدن وسایل منزل و کثیفی های حاصل از نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان می باشد که به نظر ما  نگرانیتان بی مورد است چرا که گروه نقاشی ساختمان ونک پارس پینتر تمام وسایل منزل شما را جمع کرده و آنها را بصورت تمیز می پوشانند پس اگر قصد انجام نقاشی ساختمان خود را دارید نگران هیچ چیزی نباشید با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت و با کیفیت بالا نقاشی ساختمان شما را به انجام برسانیم.

گروه پیمانکاری پارس پینتر با داشتن نیروهای مجرب و آموزش دیده در زمینه های نقاشی ساختمان ، بازسازی ساختمان ، رنگ نما ، شستشوی نما و نصب کاغذ دیواری قادر به ارائه خدمات به همشهریان خود در ونک می باشد.

نقاشی ساختمان ونک - پارس پینتر

اگر نیاز به نقاشی ساختمان ونک شهر تهران دارید با ما تماس بگیرید:

02122887682

09120573172

ابوالفضل طالبی