ویژگی های بهترین نقاشی ساختمان در محله دارآباد تهران چیست؟

دسترسی به محله دارآباد تهران

محله دارآباد که در منطقه یک و در شمالی ترین نقطه تهران واقع شده است. دارآباد در گذشته از روستا های شمال شرق تهران بوده و دارو درخت فراوان داشته به همین علت دارآباد نام گرفته است. ولی با رشد روز افزون جمعیت اکنون به یکی از محله های تهران تبدیل شده است. دارآباد از سمت شمال به رشته کوه های البرز، از غرب به نیاوران و دربند و از جنوب به آجودانیه منتهی می شود.نزدیک‌ترین ایستگاه‌های مترو به دارآباد، ایستگاه‌های قائم و نوبنیاد هستند.برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد انتخاب بهترین نقاشی ساختمان در دارآباد تهران باماهمراه باشید.

نقاشی ساختمان در دارآباد

نقاشی ساختمان در دارآباد

جاذبه های گردشگری محله دارآباد تهران

خیابان دارآباد اصلی ترین خیابان این منطقه است و میدان اصلی آن نیز میدان دارآباد شناخته شده است. یکی ازجاذبه های مهم این منطقه پارک ساحلی دارآباد است که از زیباترین پارک های تهران محسوب می شود و چشم انداز فوق العاده زیبایی دارد. علاوه بر آن مسجد جامع دارآباد، کاخ مظفر الدین شاه (که در بیمارستان دکتر مسیح دانشور واقع شده) و موزه حیات وحش نیز از جاذبه های دارآباد به شمار می آیند. این منطقه به دلیل داشتن رستوران ها، بازار ها و کافی شاپ ها از لحاظ امکانات رفاهی وضعیت مناسبی را دارا می باشد. اما با همه ی مزایای ذکر شده این محله در دسترسی به مرکز و جنوب شهر کمی دچار مشکل است چرا که در شمالی ترین نقطه پایتخت قرار دارد. هرچند دارآباد مانند نیاوران اعیان نشین نیست اما قیمت ملک در این منطقه بیشتر است. با وجود این هر روز شاهد رشد ساخت و ساز خانه ها و ساختمان ها و برج های لوکس در این منطقه هستیم. که دلیل اصلی آن می‌تواند داشتن آب و هوای خوب و ییلاقی منطقه دارآباد و قرار گرفتن آن در شمال تهران باشد.

ویژگی های بهترین نقاشی ساختمان در محله دارآباد تهران

زمانی که تصمیم به نقاشی ساختمان محله دارآباد می گیریم باید شرایط اقلیمی محله را مد نظر داشته باشیم. چرا که دارآباد دارای ارتفاعات متعدد، دو دره و پوشش های گیاهی متنوع است و باید رنگ های نقاشی ساختمان که مناسب این نوع آب و هوای ییلاقی باشند انتخاب شوند. به طور مثال رنگ هایی که برای نقاشی محله دارآباد استفاده می شوند باید قابلیت نظافت و شستشو داشته و ضد کپک باشند. همینطور از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار باشند. زیرا بجز این موارد رنگ های دیگر نقاشی ساختمان مانند رنگ روغن یا رنگ کم دوام پلاستیک هیچ ماندگاری روی دیوارهای داخلی یا نمای بیرونی ساختمان نخواهند داشت. انتخاب بهترین رنگ های نقاشی ساختمان محله دارآباد را به نقاشی ساختمان پارس پینتر بسپارید تا گزیده ای از بهترین ها را برایتان ارائه نماید. نقاشان حرفه ای پارس پینتر با دقت و حوصله ای که در این زمینه به خرج می دهند رضایت مشتریان پارس پینتر را تمام کمال جلب می نمایند در این زمینه تردید نکنید که شما شایسته زیبا ترین بنا در محله دارآباد هستید.
اساتید با تجربه ی شرکت پارس پینتر آمادگی ارائه انواع خدمات نقاشی ساختمان در جهت رنگین تر کردن معماری های محله دارآباد را در تمام ایام سال بدون محدودیت دارند.

برای کسب مشاوره رایگان و سفارش نقاشی ساختمان با مدیریت پارس پینتر با شماره 09120573172 تماس حاصل فرمایید