نکاتی مهم در مورد انتخاب باسابقه ترین شرکت نقاشی ساختمان در محله فرمانیه تهران

دسترسی محله فرمانیه

محله فرمانیه که یکی از محلات شمال تهران به حساب می آید. در منطقه یک شهرداری پایتخت واقع شده است. محله فرمانیه در گذشته به خانواده فرمانفرمائیان تعلق داشته است که از خانواده‌های بانفوذ و بسیار متمول ایرانی در دوران خود بوده‌اند. نام فرمانیه هم برگرفته از نام این خانواده می‌باشد.
آب و هوای بسیار خوب این محله باعث جذب طرفداران بی شماری در سال های اخیر بوده. به جرات می توان محله فرمانیه را به عنوان یکی از گران قیمت ترین محلات تهران نام برد. چرا که فرمانیه میزبان دومین برج بزرگ مسکونی ایران (برج آسمان) و برج های دو قلوی فرمان که از سازه های معروف تهران محسوب می شوند دراین محله قرار دارند.
مرکز این منطقه خیابان فرمانیه است که از شمال به نیاوران، از غرب به دزاشیب، ازشرق به خیابان پاسداران و اقدسیه و از جنوب در بخشی با بزرگراه صدر و در قسمت دیگر با بلوار اندرزگو و چیدز همسایگی است.
دسترسی محلی به فرمانیه : بزرگراه صدر، خیابان کامرانیه، خیابان پاسداران، خیابان شهید لواسانی (فرمانیه)
این محله ایستگاه مترو یا بی ار تی نزدیک ندارد.
نقاشی ساختمان در فرمانیه یکی از کارهای حساس و دقیق است که نیازمند تبحر و تجربه کاری در این محل می باشد.درادامه فاکتور های انتخاب بهترین نقاش ساختمان را باشما عزیزان درمیان می گذاریم.

نقاشی ساختمان در فرمانیه

نقاشی ساختمان در فرمانیه

نقاشی ساختمان درخور شان محله فرمانیه تهران

برای اجرای نقاشی ساختمان در این محله باید این موضوع را در نظر داشت که محله ی فرمانیه کلکسیونی از برج ها و پنت هاوس های مطرح تهران می باشد. همچنین باغ و سفارت ایتالیا در خیابان فرمانیه، سفارت پادشاهی هلند در خیابان سنبل، سفارت نروژ در نبش خیابان سنبل از مراکز شاخص دولتی هستند که در فرمانیه واقع شده اند.
ساکنین محله فرمانیه از جمله کسانی هستند که اهمیت زیادی برای زیبایی ساختمان های مسکونی خود قائل اند و در این باره وسواس گونه عمل می کنند. اما لازم به ذکر است که شرکت نقاشی ساختمان پارس پینتر که تاکنون رضایت مشتریان بسیاری از هر قشر فرهنگی و اقتصادی را جلب نموده با اتکا به توانایی های هنرمندان حرفه ای خود پیشنهاد های خاص و ویژه ای برای این افراد هنر دوست و زیبایی شناس در نظر دارد.

اصول نقاشی ساختمان در محله فرمانیه تهران

همانطور که از تجریبات نقاشان ما در این محل می دانیم ، ساکنین محله فرمانیه تمایل زیادی به نقاشی های مدرن و فاخر در نمای داخل و خارج ساختمان خود دارند.
نقاشی ساختمان با رنگ های متنوع و کیفیت عالی با بکارگیری هنر دست هنرمندان نقاش متبحر پارس پینتر است که در مدت زمان کوتاه تحولی بزرگ در نمای بیرون و فضای داخلی ساختمان ایجاد می کند به طوری که نظر هر فرد مشکل پسند را به خود جلب می کند و تحسین همگان را بر می انگیزد.

پیشنهاد نقاشان زبده ما برای نقاشی ساختمان های فرمانیه

ازآنجایی که خانه های این منطقه دارای ویژگی های خاص می باشد و فضای داخلی شامل اتاق های متعدد، اتاق های پذیرایی بزرگ، استخر، سالن های غذاخوری، اتاق کار و غیره هستند. پارس پینتر برای هرکدام از این فضاها با در نظر داشتن سلیقه، تناسب مکان، شرایط آب و هوا، موقعیت مکانی و غیره بهترین ایده ها و ایده آل ترین ها را در نظرخواهیم گرفت.
نقاشی ساختمان های لاکچری فرمانیه با دستور العمل های نقاشی مدرن ساختمان پارس پینتر انجام می شود که در دل ساختمان ها با هنر پتینه کاری به زیباسازی فضای داخلی و اشیاء می پردازیم. پتینه هنر کهنه کاری است که زیباترین جلوه های بصری را به شما ارائه می کند.
حتی افراد خاص پسندی که با دیدن هر نوع طرحی به وجد نمی آیند نیز، با دیدن هنر پتینه پارس پینتر از آن استقبال بی نظیری نموده اند.
یکی از پیشنهادات بی نظیر ما به مالکان ساختمان در محله فرمانیه کفپوش های اپوکسی است.این پوشش های بی مانند را میتوان در طرح های مختلف اعمال شوند که طرح های بی نظیر سه بعدی و طبعی را در سرویس بهداشت، ورودی ساختمان، اتاق خواب و پذیرایی بسته به سلیقه افراد ایجاد نماید در پتینه کاری بدون هیچ محدودیتی با ارائه طرح دلخواه می توانید خدمات نقاشی ساختمان را به بی نظیر ترین شکل ممکن دریافت نمایید.

همراه شما هستیم و به کمتر از رضایت شما راضی نخواهیم شد.با نقاشی ساختمان پارس پینتر تجربه بهترین ها را داشته باشید. برای کسب مشاوره رایگان با شماره  09120573172 تماس حاصل فرمایید.