چرا باید به دنبال نقاشی ساختمان با آشنایی و تجربه کاری بالا در محله تجریش تهران باشیم؟

دسترسی به محله تجریش تهران

محله تجریش که در منطقه یک شهرداری تهران واقع است، مرکز شهرستان شمیرانات است. در حدود هزار سال پیش این محله طجرشت نام داشته است.میدان تجریش که بزرگترین میدان محله است در انتهای خیابان ولیعصر قرار دارد. نقاشی ساختمان در محله تجریش تهران به علت ساختار این محل نیازمند تخصص و تجربه بالا می باشد.در ادامه علت این موضوع را بررسی می کنیم.
علت شلوغی تجریش را می توان بازار تجریش و مراکزخرید فراوان این منطقه، ازجمله مجتمع تجاری ارگ دانست. آب وهوای تجریش معتدل متمایل به سرد است زیرا ارتفاع این میدان ازسطح دریا ۱۶۰۰۰مترمی باشد.

تجریش از شمال به جعفرآباد، ازجنوب به امانیه، ازغرب به الهیه و ازشرق به قیطریه محدود می شود. محله تجریش دسترسی خوبی به نقاط شهر دارد.نزدیک ترین ایستگاه مترو به محله تجریش ایستگاه مترو تجریش می باشد.

جاذبه های گردشگری محله تجریش تهران

مهم ترین نماد تجریش، امام زاده صالح می باشد که به آن شهرت یافته است. محله تجریش جاذبه های گردشکری گوناگونی از جمله گردشگری تاریخی، گردشگری مذهبی و گردشگری تفریحی را در کنار هم دارد. با توجه به موقعیت کنونی باید نقاشی های ساختمان محله تجریش به طرز استادانه ای انتخاب شود که هم بیانگر اصالت محله باشد و هم اینکه هنر اصیل ایرانی را با طراحی و رنگ های اصیل به رخ گردشگران داخلی و خارجی که بی شک از این محله ی تاریخی دیدن خواهند کرد بکشد.

"<yoastmark

دلایل اهمیت موضوع نقاشی ساختمان در محله تجریش

از دلایلی که نقاشی ساختمان در این محل اهمیت و حساسیت بالایی دارد ،کنار هم قرار گرفتن عناصرتاریخی، مذهبی و تفریحی در تجریش است که باعث جذب گردشگران بسیار می شود. در نقاشی ساختمان ها باید رنگ های نقاشی ساختمانی بکار گرفته شود که گویای تاریخ، اعتقادات مذهبی و رنگ و لعاب خاص چهره ی شلوغ این محله باشد.
برای اماکن عمومی پرتردد مانند بازارها و مجتمع های تجاری رنگ هایی مانند رنگ های اکریلیک، کفپوش های اپوکسی و رنگ های روغنی بکار برده شود که علاوه برداشتن قابلیت شستشو دوام و ماندگاری خود را حفظ کند و قابل ترمیم باشد.

مراکز خرید از جمله مکان های پر رفت و آمد است که همه روزه مورد بازدید قرار می گیرد. از این رو فروشندگان مسئول نظافت و زیباسازی دکوراسیون فروشگاه های خود هستند. ما با نقاشی ساختمان پارس پینتر بهترین رزومه را در کالکشن فعالیت های خود ثبت نموده ایم که زیبایی رنگ، جلوه فروشگاه را دو چندان نموده است.

ویژگی های بهنرین نقاشی ساختمان در محله تجریش تهران

با استفاده از رنگ های پویا و جذاب، نشانه ای های حیات را در محیط کار خود بیافزایید.
برای نمای بیرونی ساختمان های محله تجریش از رنگ هایی متناسب و همگون با چهره ی منطقه باید استفاده کرد که چشم هر بیننده ای که برای اولین بار پا به تجریش می نهد را بخود خیره کند. نمای ساختمان های نو ساز تجریش با نقاشی ساختمان نه تنها زیبا و شکیل می شود، بلکه باعث حفاظت بیشتر از سطوح در مقابل شرایط مختلف آب و هوا و جلوگیری از اتلاف انرژی داخل ساختمان خواهد شد.
استادان هنرمند و بهترین مشاوران و طراحان ما در شرکت پارس پینتر با استفاده از بهترین امکانات در زمینه ی نقاشی ساختمان آماده پاسخ گویی به ساکنین خوش سلیقه محله اصیل تجریش را دارند.
می توانیدهم اکنون با پارس پینتر تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمایید. و نشانی از تجربه و هنر کاری را در ساختمان های خود جلوه دهید.

کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان : 09120573172