نقاشی ساختمان تهرانسر

گروه پارس پینتر در نقاشی ساختمان تهرانسر,  با تخفیف ویژه تابستانه ، بصورت شبانه روزی و  اساتید و کارگران مجرب با خدمات نقاشی ساختمان منطقه تهرانسر ,نقاشی ساختمان, نقاشی ساختمان ادارات,نقاشی ساختمان شرکت, نقاشی ساختمان شرکت در تهرانسر ,نقاشی ساختمان ادارات در تهرانسر ,نقاشی ساختمان با نرخ اتحادیه ، پتینه کاری ، کاغذ دیواری ، نما شویی و رنگ نما در خدمت همه همشهریان عزیز تهرانی می باشد.

موارد استفاده از رنگ و نقاشی ساختمان تهرانسر

از رنگ برای جلوگیری از خوردگی، نگهداری، دکوراسیون منازل و یا برای اضافه کردن هرگونه قشنگی و زیبایی به روی یک سطح یا دیوار که توسط رنگ پوشانده می‌گردد، استفاده می‌شود.

نقاشی ساختمان تهرانسر - پارس پینتر

کاربرد نقاشی ساختمان تهرانسر

از نقاشی به عنوان مثال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پوشاندن سطح تیر آهن و یا نرده ها برای محافظت از خوردگی ، پوسیدگی و زنگ زدن، یا نقاشی کردن خانه جهت زیبایی و یا بالا بردن طول عمر خانه، نقاشی ساختمان اتاقی برای آماده‌سازی آن جهت جشن ها و سال نو می‌باشد.

استفاده‌های دیگر در نقاشی ساختمان تهرانسر می توان اشاره کرد به :

تغییر یک رنگ از روی دیوار ، سقف و یا استفاده بر روی سطوح علیه حرارت یا زیبایی و سایر کاربردهای مختلف است.

مثال کاربردی دیگری در این زمینه، برای نشان دادن علایم هشدارها، یا نشانه گذاری لوله‌ها در صنعت یا  کاربردهای نظامی دیگر می‌باشد.

با توجه به کاربردهای مختلف رنگ از آن می توان برای هر چیزی  استفاده کرد، برای مثال در هنر، پوششهای صنعتی، علایم جاده‌ای یا در لنگرگاه‌ها جهت جلوگیری از خوردگی توسط آبها. از رنگ همچنین همراه با مخلوط کردن مواد خاص، برای پوشش و صیقل دادن به سطوح سرامیک و چینی و غیره نیز می‌توان استفاده کرد.

رنگ پلاستیک در نقاشی ساختمان تهرانسر

رنگ پلاستیک از قدیمی ترین نوع رنگ ها بوده و با کیفیت های مختلف در بازار وجود دارد. رنگ کردن با آن بسیار ساده می باشد و فقط باید مراقب باشید که رنگ آماده شده زیاد غلیظ یا رقیق نباشد، چرا که در صورت غلظت بالا رنگ به خوبی بر روی سطح پخش نمی شود و پس از خشک شدن اثر قلم مو یا غلطک را باقی می گذارد. و در صورت رقیق بودن رنگ آمیزی را باید چندین بار تکرار کنید که کاری خسته کننده است و وقت بیشتری از شما خواهد گرفت ؛ در کل رنگ پلاستیک برای پوشش سقف ها مناسب است و برای لکه گیری گزینه ی بهتری است اما دوام کمتری دارد.

قیمت و سفارش

برای استعلام قیمت نقاشی ساختمان تهرانسر شما همشهریان فهیم تهرانی می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید تا گروه پارس پینتر با دادن مشاوره بصورت رایگان شما را در این امر مهم یاری نموده و پس از دریافت سفارش از سوی شما با نیروهای حرفه ای خود در اسرع وقت در خدمت شما در محل مورد نظر حاظر  می شوند.

021-22887682

09120573172

ابوالفضل طالبی