نقاشی ساختمان با غلطک طرح دار

آیا از اتاق خواب خود خسته می شوید؟

آیا می خواهید اتاق خواب خود را با رنگ های جدید و همچنین زمینه های دیواره های اتاق عوض کنید؟

آیا می خواهید چند طرح با الگوی منحصر به فرد برای اتاق خود داشته باشید؟

در ادامه با ما همراه باشید تا پاسخ این سوالات را دریافت نمایید.

وقتی صحبت از دکوراسیون و نوسازی منازل می شود ، نقاشی ارزان ترین کاری است که می توانید انجام دهید. این کار نه تنها ظاهر خانه شما را تغییر می دهد بلکه باعث می شود دیوارها و سطوح منزل شما محافظت شده و ماندگاری بیشتری پیدا کند.
اگرچه ، رنگ ها و انواع آن اولین چیزی است که ما در تمام این فرایند شروع به بررسی آن می کنیم ، اما یک چیز وجود دارد که نمی توان به سادگی از آن غافل شد ، پوشش غلطکی برای غلطک های رنگی.
نقاشی ساختمان با غلطک طرح دار 3نقاشی ساختمان با غلطک طرح دار یکی از بهترین پاسخ ها برای سوالات بالا می باشد.

غلطک های نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان دو نوع می باشند:

1- غلطک معمولی

2- غلطک طرح دار

استفاده از غلطک های طرح دار که دارای طرح های متنوع برجسته می باشد امروزه طرفدارن خاص خود را دارد در واقع استفاده از این نوع غلطک باعث می شود تا سطح و زیر کار که اگر خرابی داشته باشد پوشیده شود و هر طرحی که مشتری نیاز داشت رنگ آمیزی شود.

نقاشی ساختمان با غلطک طرح دار 4

از غلطک های طرح دار به جای کاغذ دیواری نیز استفاده می شود و دیگر درد سرهای کاغذ دیواری را ندارد و هر زمان که مشتری تصمیم به رنگ کردن دوباره منزل را داشته باشد به راحتی با یک رنگ دوباره طرح قبلی پوشیده می شود ولی در طرح های کاغذ دیواری چنین نیست پس از کندن کاغذ دیواری لازم است تا زیر کار آن تمیز شود و بتونه کاری دوباره شود.

اگر شما از آن دست از مشتریانی هستید که از کاغذ دیواری متنفرید ولی طرح های آن را دوست دارید می توانید از غلطک های طرح دار که دارای الگو ها و طرح های فراوانی می باشد استفاده کنید.

نقاشی ساختمان با غلطک طرح دار 6

رنگ کابینت:

غلطک های طرح دار را با بهترین الگویی که دوست دارید مناسب خانه یا اتاق خود انتخاب کنید. سپس غلطک رنگی طرح دار را روی سطح کابینت بچسبانید ، بگذارید خشک شود. اگر می خواهید پس زمینه کابینت را رنگ کنید ، ابتدا باید پس زمینه را بکشید ، و سپس الگوهای را با استفاده از غلطک های طراحی (غلطک های رنگی طرح دار) چاپ کنید.

رنگ قفسه ها:

به اندازه قفسه هایی که الگوهای مناسب را انتخاب می کنید. همچنین این رنگ ها باید با شخصیت یا سن صاحب خانه مطابقت داشته باشند. شما فقط برای نقاشی لایه در قسمت پشت قفسه ها (دیوار داخل قفسه ها) از غلطک های رنگی طرح دار استفاده می کنید. اگر قفسه ها را به همان رنگ و همچنین الگوهای که دوست دارید ، می توانید از غلطک های رنگی طرح دار برای رنگ آمیزی کامل قفسه ها استفاده کنید. نقاشی ساختمان با غلطک طرح دار 5

رنگ قفسه های کفش:

همه ی برای نگهداری کفش خود به قفسه احتیاج دارند. کمی رنگ و تزئین قفسه های کفش شما را شیک تر و مدرن تر می کند. مطمئناً وقتی قفسه های منحصر به فرد شما در گوشه اتاق یا کنار درب ورودی نمایان شود ، میهمانان شما را شگفت زده خواهد کرد. مانند قفسه های عمومی ، می توانید رنگ غلطک الگو را در پشت قفسه ها چاپ کنید. درهای قفسه را می توانید با طرح های موجود پوشش مناسبی دهید تا زیبایی را به آن بیافزاید.

قیمت نقاشی ساختمان با غلطک طرح دار

با توجه به استقبال گسترده از این نوع رنگ آمیزی هر روزه طرح های جدیدی از غلطک طرح دار به بازار روانه می شود و لازم است بدانید که قیمت نقاشی ساختمان با غلطک طرح دار با توجه به طرح روی غلطک تغییر می کند. هزینه دیگری که در این نقاشی مورد توجه نیز می باشد دستمزد این کار و مقدار رنگ مصرفی است که با توجه به متراژ ساختمان مورد محاسبه قرار می گیرد.

فروش ویژه غلطک طرح دار در سایت شرکت خدماتی

غلطک  طرح دار

غلطک طرح دار

غلطک طرح دار

غلطک طرح دار

غلطک طرح دار

patterned-paint-rollers-2 patterned-paint-rollers-3 patterned-paint-rollers-4 patterned-paint-rollers-5 نقاشی ساختمان با غلطک طرح دار patterned-paint-rollers-1 نقاشی ساختمان با غلطک طرح دار 6 نقاشی ساختمان با غلطک طرح دار 7

غلطک طرح دار

غلطک طرح دار