نقاشی ساختمان با رنگ کنیتکس

کنتیتکس از جمله رنگ های محبوب و پر کاربرد برای داخل و نمای ساختمان است که در مقابل بسیاری از عوامل جوی و طبیعی از خود مقاومت بسیار بالایی نشان می دهد. اگر دنبال نقاشی ساختمان لاکچری، یا تبدیل ساختمان خود به یک معماری کلاسیک در فضای مدرن هستید قطعا رنگ کنیتکس می تواند به عنوان یکی از بهترین نمونه های پیشنهادی باشد. نقاشی ساختمان با رنگ کنیتکس به شما خدماتی را می دهد که هر گز از دیگر رنگ ها چنین انتظاری را ندارید. همراه ما باشید تا در این باره بیشتر بدانید.

انواع رنگ کنیتکس

رنگ محبوب کنیتکس دارای سه نوع روغنی، پلاستیک و اکرولیک است که هر یک سه نوع ریز دانه، متوسط و دانه درشت دارند. در زیر به شرح کامل آن می پردازیم.

نقاشی ساختمان با رنگ کنیتکس

رنگ کنیتکس روغنی

از کنیتکس روغنی برای داخل و نمای ساختمان نیز می توان استفاده کرد مهم ترین ویژگی آن آب گیری بودن آن است که در مقابل رطوبت و شرایط جوی از خود مقاومت مطلوبی را نشان می دهد. شاید بزرگ ترین عیب کنیتکس روغنی قیمت آن است که نسبتا گران است و علاوه بر آن بوی نامطبوع (به دلیل حلال بنزین) و دیر خشک شدن آن است. بعد از پیاده سازی رنگ کنیتکس روغنی اجازه دهید به خوبی خشک شود، سپس اثاثیه را به داخل ساختمان بیاورید یا بچینید. در این زمان هم بوی نا مطبوع از بین می رود هم رنگ کاملا خشک می شود.

نکته خیلی مهم : رنگ کنیتکس با وجود بنزین در آن اگر کامل خشک نشده باشد با کوچکترین جرقه ای شعله ور می شود. در محیط های که سر پوشیده هستند ممکن است خسارات جبران ناپذیری را به بار آورد.

جنس کنیتکس روغنی

رنگ کنیتکس روغنی بر پایه رزین های آلکیدی لانگ 70% تهیه شده و خرابی های رنگ از قبیل پوسته شدن، ترک خوردن و عدم مقاومت در مقابل بارندگی، نور خورشید و غیره در آن راهی ندارند. از این رو صد در صد قابلیت شستشو داشته و به دلیل میزان رزین بالا چسبندگی بسیار خوبی از خود نشان می دهد. اگر مدت زمان کافی صرف کنید تا رنگ بخوبی خشک شود به هیچ عنوان امکان جدا دشن دانه های پرلایت از سطح وجود ندارد.

برای دریافت نتیجه و خروجی از رنگ حداقل باید سه هفته صبر کنید تا نوع دانه بندی بر طبق مواد پرلایت مشخص شود. برای رنگ روغن به هیچ عنوان از آب استفاده نمی شود زیرا حلال های مخصوص به خود را دارد.

انواع کنیتکس های روغنی برای نمای داخل و بیرون ساختمان

ترکیبات شامل: انواع رزین های الکیدی، بی كربنات كلسیم در مشهای مختلف، اكسید تیتان، حلالهای ویژه مخصوص، بنتونیت، اكسید زنگ، پودر تالك، الیافهای مصنوعی در گریدههای مختلف، پودر میکا، پرلایت، کبالت، سبر، کلسیم.

ویژگی های فنی کنیتکس روغنی

  1. پوشش مقاوم و در عین حال بسیار زیبا برای مصارف داخل و خارج ساختمان
  2. مقاومت بالا در مقابل شرایط جوی و بهترین پیشنهاد رنگ برای نمای ساختمان
  3. صد در صد ضد آب
  4. وزن کم و ایجاد بار کمتر بر روی ساختمان
  5. قابل اجراب بر روی انواع سطوح سیمان، چوب، آهن، گچ، بتن، جداول و غیره
  6. 8 ساعت زمان برای خشک شدن کامل
  7. مقاومت و استحکام نهایی پس از 1 ماه
  8. هر کیلو کنیتکس نوع سوپر 1.5 متر مربع، ممتاز 1.30 متر مربع و درجه یک 1.15 متر مربع را پوشش می دهد.

رنگ کنیتکس پلاستیک

رنگ کنیتکس پلاستیک بر خلاف نوع روغنی آن زودتر و بهتر خشک می شود، بوی نامطبوعی ندارد و قابلیت اشتعال به دلیل رقیق شدن آن با آب ندارد. این رنگ مناسب برای فضای داخلی ساختمان است دقت داشته باشید کنیتکس پلاستیک را در محل های مرطوب و جاهایی که امکان نم زدگی وجود دارد اجرا نکنید زیرا اگر در معرض آن قرار گیرد رطوبت را به خود جذب نموده و قوام چسبندگی خود را از دست می دهد. اگر قصد استفاده از این رنگ در بخش های مختلف ساختمان مانند نزدیک به حمام یا سرویس، بهتر است دیوارها از داخل عایق شده باشند تا نم پس ندهند و باعث خرابی رنگ نشوند.

رنگ کنیتکس اکرولیک

از رنگ کنیتکس اکرولیک برای داخل و نمای بیرون ساختمان می توان استفاده کرد. مزیت بزرگی که رنگ کنیتکس را برای استفاده در اماکن مختلف مناسب نموده آب گریز بودن آن و سرعت خشک شدن آن است. هم چنین رنگ کنیتکس اکرولیک بوی نامطبوع نداشته و غیر قابل اشتعال است. برای اجرای کنیتکس اکرولیک بر روی دیوار و سقف ساختمان از مخزن های پمپ باد و قیف های مخصوص استفاده می شود. در این روش نقاشی با دقت و مهارت استادکاران نقاشی با سرعت بسیار بالایی هم انجام می گیرد.

نقاشی نما با رنگ کنیتکس

مزیت استفاده از رنگ کنیتکس در نمای ساختمان

یکی از مسائل مهمی که همواره ذهن نقاشان ساختمان را به خود مشغول داشته انتخاب بهترین رنگ برای نقاشی نمای ساختمان است. این رنگ باید در مقابل ضربه، شرایط جوی مختلف، بارندگی و گرمای سوزان تابستان مقاومت بالایی داشته و در طول سال ها دوام و زیبایی خود را حفظ کند. رنگی که به خوبی و در کمترین زمان اجرا شود و آلودگی های شهری یا قارچ و جلبک نیز در آن راهی نداشته باشند. تکنولوژی تحولی در صنعت نقاشی ساختمان با رنگ کنیتکس اکرولیک به وجود آورد که دیگر جای هیچ نگرانی برای یافتن بهترین رنگ نمای ساختمان نگذاشت.

ویژگی های رنگ کنیتکس اکرولیک روغنی

  1. پوشش دهی بالا و زیبا در انواع رنگ نمای ساختمان و رنگ فضای داخلی
  2. مقاومت چشمگیر کنیتکس در مقابل شرایط جوی طی سالهای طولانی
  3. ایجاد و اعمال تغییرات در نمای ساختمان
  4. عایق گرما و سرما و پوشش دهی عالی
  5. ضد آب، ضد ضربه
  6. ضد اشعه UV خورشید
  7. وزن کم
  8. قابل اجرا بر روی سطوح گچی، سازه های یونولیتی، سیمان، چوب، و غیره
  9. قابلیت اجرای آسان
  10. خشک شدن پس از 15 ساعت
  11. قابل اجرا با اسپری
  12. دریافت مقاومت نهایی پس از یک ماه

 

جهت دریافت قیمت و سفارش نقاشی ساختمان با شماره های زیر تماس بگیرید:

09120573172

021-22887682

نقاشی ساختمان پارس پینتر