نقاشی ساختمان اندیشه

شهر اندیشه یکی از شهرهای شهرستان شهریار واقع در تهران می باشد. اندیشه دارای ۶ فاز می‌باشد فاز دو، سه، چهار و پنج شهر اندیشه براساس قوانین جدید شهرسازی طراحی بصورت مدرن ساخته شده‌است.

نقاشی ساختمان اندیشه پارس پینتر

در ابتدا شهر اندیشه به عنوان کنترل کنندهٔ سر ریز جمعیت کلانشهر تهران شروع به ساخته شدن کرد که الآن در جهت تجاری سازی پیش رفته‌است.

اندیشه به لحاظ فرهنگی، هنری و ورزشی نیز از شهرهای پیشتاز در غرب استان تهران می‌باشد.

یکی از بزرگترین و زیباترین مکان های تفریحی و تجاری این شهر می توان بازار ایرانی اسلامی آن را نام برد که به سبک میدان نقش جهان استان اصفهان ساخته شده‌است.

حال رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان نیز به این زیبایی نیز می افزاید در ادامه با نقاشی ساختمان اندیشه همراه باشید.

بازار ایرانی اسلامی اندیشه | پارس پینتر

نقاشی ساختمان اندیشه با رنگ پلاستیک

رنگ پلاستیک متداول ترین نوع رنگ آمیزی نقاشی ساختمان اندیشه می باشد که مردم برای اینکه از بوی رنگ درامان بمانند و کار بدون کثیفی و زود تمام بشود از آن استفاده می کنند و در ضمن قطعاً قیمت ارزان آن نیز در انتخاب مردم بی تاثیر نیست.

نقاشی ساختمان اندیشه با رنگ روغن

انتخاب دوم اغلب مردم در نقاشی ساختمان اندیشه معمولاً رنگ روغن می باشد رنگ روغن بدلیل قابل شستشو بودن از اقبال بیشتر مردم برخوردار است و قیمت آن نسبت به رنگ پلاستیک گران تر می باشد این نوع رنگ با آب و پارچه آغشته به محلول های تمیز کننده می توان به راحتی دیوار های خانه را شستشو کرد.

قیمت نقاشی ساختمان اندیشه

قیمت ها با توجه به نوع کار متفاوت می باشد که شما همشهریان عزیز در اندیشه می توانید با گروه پارس پینتر برای استعلام قیمت تماس بگیرید.

در ضمن خاطر نشان می شود که شما در نقاشی ساختمان می توانید بصورت رایگان مشاوره بگیرید.

ابوالفضل طالبی

09120573172

021-22887682