نقاشی ساختمان به هنر رنگ آمیزی درب و دیوارهای داخلی و بیرونی ساختمان ها گفته می شود که استاد نقاش آن را به گونه ای ماهرانه در مسیر زیبا سازی منازل و ساختمان های تهران بکار می گیرد. نقاشی ساختمان در تهران علاوه بر زیبا سازی مزیت های دیگری هم دارد که باعث می شود در این مقاله به بررسی کامل آن بپردازیم.

مزیت نقاشی ساختمان در تهران و بازسازی ساختمان های قدیمی

اگر بخواهیم تهران را به تصویر بکشیم، باید مجموعه ای از ساختمان ها و مجتمع های مسکونی به هم گره خورده را در نظر بگیریم که تنها نور پشت پنجره ها پس زمینه ی تاریک شهر را روشن می کند. در میان هیاهوی ساخت و سازها و گسترش شهرسازی در تهران، ساختمان های قدیمی بسیاری وجود دارند که تاریخ و گذشته ی تهران بزرگ را با چشم دیده اند. گاهی این ساختمان های قدیمی به قدری پیر و فرسوده می شوند که نیاز به مرمت و بازسازی دارند.

بازسازی ساختمان های قدیمی می تواند از هر جای ساختمان شروع شود اما آنچه به کهنگی آن رنگ زندگی می دهد، نقاشی ساختمان است. معجزه هنر رنگ آمیزی بخش های درونی و بیرونی ساختمان، آثار ترمیم را می پوشاند و ساختمان های قدیمی را مثل روز اول جوان می کند. از هنر نقاشی ساختمان در بازسازی و مرمت خانه های تاریخی هم استفاده می شود با این تفاوت که از رنگ های مخصوص در ترمیم آثار تاریخی استفاده می کنند.

نقاشی ساختمان در تهران با کم ترین قیمت

بحث قیمت در زمینه ی مبادلات تجاری و ارائه ی خدمات بخصوص در کلانشهر تهران یکی از عوامل قابل توجه در جذب مشتری است. بی شک متقاضیان خدمات نقاشی ساختمان در تهران بعد از اینکه تصمیم به نقاشی ساختمان می گیرند، به دنبال راهکارهایی برای کاهش هزینه ی نقاشی می گردند. قطعا نمی توان از مزیت نقاشی ساختمان در تهران با کم ترین قیمت چشم پوشی کرد. از میان هزینه های بالای نقاشی در تهران، شرکت های نقاشی ساختمان، با کم ترین قیمت رنگ آمیزی به کاهش هزینه های نقاشی و در نتیجه جلب رضایت مشتری دست یافته اند.

نقاشی ساختمان قسطی در تهران

خوب می دانیم که تهران به قیمت های بالا و هزینه های سر به فلک کشیده معروف است، چه بسا قصد داشته باشیم سرمایه ای را برای کاری مثل نقاشی ساختمان پس انداز کنیم. در چنین شرایطی نقاشی ساختمان قسطی در تهران بسیار مورد توجه قرار می گیرد. بسیار افرادی هستند که از مزیت نقاشی ساختمان قسطی در تهران بهره مند شده اند و آن را به دیگران نیز پیشنهاد می کنند. با وجود اینکه اغلب شرکت های خدماتی با نرخ های به روز و دریافت های نقدی، فعالیت می کنند اما برخی از شرکت ها از نقاشی ساختمان قسطی در تهران برای پیشرد اهداف و جذب مشتری هایی از سراسر تهران استفاده می کنند.

نقاشی ساختمان قسطی در تهران

اهمیت نقاشی ساختمان در تهران با انواع رنگ ها

ساختمان های تهران تنها به منازل مسکونی ختم نمی شوند، قرار است دنیایی از ساختمان های قدیمی و مدرن را در مجموعه ای از ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری، برج ها، پاساژهای تجاری، هتل ها و مجموعه های تفریحی و گردشگری به عنوان مخاطب هدف شرکت های نقاشی ساختمان، مورد بررسی قرار می گیرند و در نهایت رنگ مخصوص و مناسب برای رنگ آمیزی ساختمان های مختلف با در نظر گرفتن قیمت، کیفیت خدمات و سرعت در اجرا انتخاب می شود.

مزیت نقاشی ساختمان در تهران با رنگ روغن

زمانی رنگ های روغنی پای ثابت نقاشی ساختمان ها بودند اما اکنون با روی کار آمدن رنگ های جدید از رنگ های روغتی کمتر برای نقاشی منازل و ساختمان های مسکونی استفاده می شود. مقاومت در برای رطوبت و آفتاب، ماندگاری بالا و پوشش عالی از مهمترین مزیت های رنگ های روغنی می باشد که باعث شده پوشش مناسبی برای رنگ آمیزی چارچوب های درب و پنجره باشد.

در بازار رنگ های روغنی به دو صورت مات و براق به فروش می رسند که با در نظر گرفتن ویژگی های هر کدام می توان بهترین رنگ را برای سطوح مختلف انتخاب کرد. اگر قصد دارید دیوارهای گچی را با رنگ روغن رنگ آمیزی کنید، بهتر است از ترکیب رنگ های مات و براق، رنگ روغن نیمه براق بسازید، زیرا رنگ های براق، موج های روی دیوار را به خوبی نشان می دهد و در رنگ های مات، آثار دست یا قلمو می ماند، بنابراین با استفاده از رنگ های روغنی نیمه مات می توان زیبایی بیشتری به دیوارهای ساختمان بخشید.

مزیت نقاشی ساختمان در تهران با رنگ پلاستیک

قدیمی ترین رنگ موجود در بازار، رنگ پلاستیک است که تقریبا اکثر سقف ساختمان های تهران را پوشش داده است. رنگ های پلاستیک به دلیل اینکه خیلی زود خشک می شوند و ایرادهای پس زمینه را می پوشانند در رنگ آمیزی سقف و گاها در دیوارها زیاد استفاده می شوند. نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک خیلی راحت و سریع است و به خوبی با ابزارهای نقاشی و در سطوح مختلف قابل اجرا می باشد اما هیچگاه کیفیت و خروجی همچون رنگ های روغنی ندارند.

مزیت نقاشی ساختمان در تهران با رنگ آکریلیک

شاید بهتر است تمام صحبت هایی را که راجع به مزیت های رنگ پلاستیک و رنگ روغنی کردیم را در گوشه ی ذهن نگهدارید و با ذهن باز به استقبال تکنولوژی های مدرن در صنعت رنگ نقاشی ساحتمان برویم. زمانی در استفاده از رنگ ها با مشکلاتی روبرو می شدیم که کاربرد آنها را محدود می کرد اما اکنون رنگ های جدیدی در بازار وجود دارد که دیگر محدودیت های رنگ های سابق را نداشته و بسیار کاربردی تر هستند.

رنگ آکریلیک، یکی از جدیدترین رنگ های تولید شده می باشد که در طیف وسیعی از رنگ ها در شرکت های نقاشی ساختمان در تهران موررد استفاده قرار می گیرد. جالب است بدانید که رنگ آکریلیک برای سطوح مختلف ساختمان قابل استفاده است و هیچگونه محدودیتی برای کاربرد آن وجود ندارد. از مزیت های مورد توجه رنگ آکریلیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رنگ های آکریلیک آب پایه می باشند و هیچگونه حلال تینری ندارند.
  • عدم بوی نامطبوع از مزیت هایی است که باعث شده این رنگ ها جایگزین مناسبی برای رنگ دیوارهای ساختمان باشد، بخصوص که خیلی سریع هم خشک می شوند.
  • قابلیت شستشو مهمترین المان انتخاب رنگ آکریلیک توسط مالکان و شرکت های نقاشی ساختمان در تهران است، زیرا رنگ های آب پایه ضد رطوبت می باشند و صد در صد قابل شستشو هستند.
  • رنگ های آکریلیک به دلیل بافتی که دارند، براحتی استفاده می شوند و با انوع ابزارهای نقاشی نظیر قلم مو، پیستوله و قلطک اجرا می شوند.
  • این رنگ ها ضد اشعه یو وی خورشید می باشند به همین دلیل در برابر رنگ پریدگی مقاومت بالایی دارند، همین ویژگی باعث شده تا رنگ آکریلیک برای نقاشی ساختمان مناطق گرم و خشک بسیار مناسب باشد.
  • با اینکه رنگ های آکریلیک نسبت به رنگ های پلاستیک غلظت بالایی دارند اما پوشش خوبی دارند و برای زیبا سازی مکان های مختلف در تهران قابل استفاده می باشند، هرچند این رنگ ها برای سطوح آهنی زیاد کارایی ندارند و بهتر است از همان رنگ روغنی استفاده کنید.
  • رنگ های آکریلیک در مجموعه رنگ های سازگار با محیط زیست قرار می گیرند.

مزیت نقاشی ساختمان در تهران با رنگ نانو

اگر می خواهید فضای داخل یا نمای ساختمان را خاص تر کنید پیشنهاد می کنیم از رنگ های نانو استفاده کنید. تکنولوژی نانو در صنعت رنگ سازی، منجر به تولید محصولی ایده آل برای رنگ آمیزی فضاهای مختلف و بخصوص نمای ساختمان شده است. رنگ های نانو مایع می باشند و بدون حلال استفاده می شوند، حتی در صورت نیاز به حلال و رقیق تر کردن رنگ، می توان از آب استفاده کرد. از مزیت های نقاشی ساختمان در تهران با رنگ نانو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رنگ نانو آلودگی را جذب نمی کند و به همین دلیل نمای ساختمان هیچ وقت کثیف نمی شود.
  • داشتن قابلیت ضد رطوبت و حرارت باعث شده تا رنگ نانو در عایق بندی ساختمان ها کاربرد داشته باشد.
  • رنگ نانو مایع می باشد و براحتی با انواع ابزارهای نقاشی، روی سطوح مختلف قابل اجرا است.
  • مقاومت و ماندگاری بالا باعث شده تا رنگ نانو برای نمای ساختمان های مختلف در تهران مناسب باشد.

مزیت نقاشی ساختمان در تهران با رنگ مولتی کالر

اگر خودتان قصد دارید با قلمو یا غلطک دیوار منزلتان را رنگ کنید، استفاده از رنگ مولتی کالر را فراموش کنید، زیرا این رنگ ها تنها با پیستوله قابل اجرا می باشند. درباره رنگ مولتی کالر بهتر است بدانید که نسبت به رنگ آکریلیک یک قدم جلوتر است، زیرا این رنگ ها با داشتن مزیت های رنگ آکریلیک و رفع محدودیت های آن، پیشگام در رنگ آمیزی سطوح مختلف می باشد.

مهمترین مزایای نقاشی ساختمان در تهران با رنگ مولتی کالر

  • رنگ مولتی کالر یک لایه نازک می باشد که بعد از رنگ آمیزی تلفیقی از رنگ های مجزا را نشان می دهد.
  • این رنگ دکوراتیو بوده و قابل استفاده در منازل مسکونی، دکوراسیون، لوازم منزل می باشد.
  • رنگ ها مولتی کالر ضد آب و قابل شستشو می باشند و برای مکان های پر رفت و آمد و فضاهای عمومی تهران مثل ساختمان های اداری و بیمارستان ها مناسب است.
  • قابلیت اجرا روی تمام سطوح از جمله گچ، سیمان، بتن، سطوح فلزی و آهنی، سنگ، شیشه و پلاستیک می باشد.
  • رنگ های مولتی کالر با محیط زیست سازگار می باشند و هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی کنند.

مزیت نقاشی ساختمان در تهران توسط پارس پینتر

شرکت خدمات ساختمانی و نقاشی ساختمان پارس پینتر یکی از شرکت های معتبر نقاشی ساختمان در تهران می باشد که با در نظر گرفتن اصول نقاشی ساختمان، بهترین امتیازات رنگ آمیزی ساختمان را در اختیار شما می گذارد. با در نظر گرفتن حس اعتماد میان مشتریان و مجموعه حرفه ای پارس پینتر، می توانید خدمات این مجموعه را با مناسب ترین قیمت حتی بصورت قسطی دریافت کنید. فرقی نمی کند که ساختمان مورد نظر کجای تهران باشد، پارس پینتر با پرسنل مجرب و کارآزموده و با بهره گیری از ابزارهای استاندارد، از صفر تا صد نقاشی ساختمان را در سراسر تهران انجام خواهد داد.

نقاشی ساختمان در تهران

نویسنده: آمنه ظریفی– گروه تولید محتوای تیم طراحی سایت باران