قیمت نقاشی ساختمانی در سال 1402 و نرخ مصوب آن همانند سال های گذشته توسط اتحادیه نقاشان ساختمانی ارائه می شود و علاوه بر آن قیمت نقاشی ساختمانی به صورت توافقی و عرف بازار بین نقاش ساختمان و مشتری بسته می شود.
مشتری نقاشی ساختمان برای دانستن و برآورد کردن هزینه و نرخ نقاشی و مقایسه قیمت ها می خواهد تا از عرف بازار و قیمت مصوب نقاشی خانه مطلع شود و برآورد اولیه را انجام دهد ما در سایت پارس پینتر قیمت نقاشی ساختمانی را که اتحادیه نقاشی ساختمان ارائه کرده و عوامل دخیل در قیمت نقاشی ساختمان را به اطلاع مشتریان نقاشی اعلان می کنیم با ما همراه باشید.

قیمت نقاشی ساختمان در 1402 دقیقا چند؟

احتمالا با جستجو در گوگل و شبکه های اجتماعی قیمت های مختلفی را از نقاشی ساختمان پیدا کنید و اختلاف قیمت ها شما را با این سوال که قیمت نقاشی ساختمان دقیقا چند؟
یا نرخ اتحادیه نقاشی ساختمان چند اعلام شده است؟
یا نحوه محاسبه قیمت نقاشی ساختمان به چه صورت است؟
و این که نقاشی ساختمان ارزان در تهران با مصالح و بدون مصالح چگونه برآورد می شود؟
و سوالاتی از این دست که ابهاماتی را به وجود می آورد ما در گروه پارس پینتر با استعلام از اتحادیه نقاشان قیمت های مصوب را خدمت مشتریان نقاشی ساختمان ارائه می دهیم و مواردی که باعث اختلاف قیمت در نقاشی ساختمان می شود را در این مطلب بیان کرده ایم.


شرکت نقاشی ساختمان در تهران

پارس پینتر ، بهترین قیمت نقاشی ساختمان در تهران

09120573172 طالبی

بهترین قیمت نقاشی منزل در 1402 در تهران و کرج ؟

با توجه به تورم و رشد قیمت ها در تولید و عرضه ی رنگ و ابزار نقاشی ساختمان قیمت نقاشی هم به نسبت سال 1401 فرق کرده است و در سال 1402 نقاشی ساختمانی با جهش قیمت مواجه است.
بهترین قیمت نقاشی ساختمان در حال حاضر به صورت توافقی بین مشتری و نقاش بسته می شود که از نرخ اتحادیه نقاشان ساختمان تاثیر می پذیرد و ارائه قیمت نقاشی پایین لزوما نمی تواند بهترین قیمت نقاش ساختمان در سال 1402 باشد، برای دادن بهترین و منصفانه ترین قیمت نقاشی ساختمان باید فاکتورهایی مانند نوع رنگ، زیرسازی کار، متراژ آن و غیره را در نظر بگیریم.
برای مثال در صورت نیاز به زیرسازی بیش تر دیوار قیمت آن با حالت عادی که روغن زیرکار، دو دست ماستیک و معمولا سه دست رنگ است تا 35 درصد می تواند اختلاف داشته باشد.

لیست کامل قیمت و نرخ قیمت اتحادیه نقاشی ساختمان

نرخ اتحادیه نقاشی ساختمان 1402 (براساس متر مربع)

قیمت نقاشی با رنگ روغنی

ﺭﻧﮓ ﺭﻭﻏﻧﯽ ﺳﺎﺩﻩ با مصالح و بدون مصالح
تومان 70
000
  • ﺭﻭﻏﻥ ﺯﻳﺭﮐﺎﺭ ﻭ ﺩﻭ ﺩﺳﺕ ﻣﺎﺳﺗﻳﮏ ﻭ ﺭﻧﮓ ﺗﺎ ﭘﻭﺷﺵ ﮐﺎﻣﻝ
  • ﺩﺭ ﺻﻭﺭﺕ ﻧﻳﺎﺯ ﺑﻪ ﺯﻳﺭﺳﺎﺯﯼ ﺑﻳﺷﺗﺭ ﺗﺎ ٪۳۵ ﺍﻓﺯﺍﻳﺵ ﻗﻳﻣﺕ
  • $ امکان پرداخت نصف نقد و نصف چکی $
پرطرفدار

قیمت نقاشی با رنگ اکریلیک

ﺭﻧﮓ اکریلیک ﺳﺎﺩﻩ با مصالح و بدون مصالح
تومان 85
000
  • ﺑﺎ ﺯﻳﺭ ﺳﺎﺯﯼ ﻣﺎﺳﺗﻳﮏ ﺭﻭﻏﻧﯽ ﻭ ﺍﺟﺭﺍ ﺗﺎ ﭘﻭﺷﺵ ﮐﺎﻣﻝ
  • ﺩﺭ ﺻﻭﺭﺕ ﻧﻳﺎﺯ ﺑﻪ ﺯﻳﺭﺳﺎﺯﯼ ﺑﻳﺷﺗﺭ ﺗﺎ ٪۳۵ ﺍﻓﺯﺍﻳﺵ ﻗﻳﻣﺕ
  • $ امکان پرداخت نصف نقد و نصف چکی $
پرطرفدار
قیمت نقاشی ساختمان 1402

ما تهران هستیم.

اما در آخر اجازه بدید عکس لیست قیمت نقاشی ساختمان یکی از اتحادیه های شهر های اصفهان رو براتون بگذاریم.