ایده های رنگی برای نقاشی مدرن ساختمان

نقاشی اتاق با رنگ سفید استخوانی

رنگ استخوانی از جمله رنگ های پر طرفدار و محبوب ایرانی است که همواره خانواده ها از ان به عناون رنگ اصلی و فارگیر در ساختمان بکار گرفته اند. ترکیبات رنگ استخوانی شامل رنگ سفید، صدفی، کرم و بسیار اندک رنگ صورتی است. چیدمان دکوراسیون و انتخاب رنگ اثاثیه در چنین فضایی کار بسیار آسانی است و می توان با رنگ های تیره محیطی متضاد و زیبا را با انواع سلایق چید. امتخاب مبلمان، فرش یا موکت، انتخاب پرده ها را بهتر است با رنگ های متضاد و تیره تر انجام دهید تا با رنگ استخوانی در تضاد و خیره کننده باشند.

نقاشی مدرن ساختمان

نقاشی اتاق با رنگ سفید

سفید رنگ ارامش بخشی است که در ان هیچ گونه ناپاکی و آشفتگی راه ندارد. روانشناسی رنگ سفید حس خوشایند صداقت و یک رنگی را در افراد القا می کند که هیچ گاه اضطراب و تنش را در چنین محیطی احساس نخواهید کرد. در کنار رنگ سفید می توانید دکوراسیون قرمز، آبی، بنفش، سبز یا ترکیبی از این ها را داشته باشید و محیط خانه را تبدیل به مکانی شاد و پویا نمایید. مزیت رنگ سفید به همخوانی و هماهنگی آن با رنگ های مختلف است که برای این مهم نیاز به فکر زیاد برای رنگ بندی دکوراسیون نیست.

نقاشی اتاق با رنگ های تیره

اگر علاقمند به استفاده از رنگ های تیره و گرم هستید  در استفاده و کاربرد این رنگ ها باید دقت نمایید تا محیط را کسل کننده و آزار دهنده نکند. استفاده از این رنگ ها به سلیقه افراد بستگی دارد که می توان به رنگ اتاق پذیرایی، نشیمن، اتاق خواب در آیند. دقت داشته باشید اغلب رنگ های تیره از جمله رنگ های لاکچری بحساب می ایند که در کنار چنین رنگ هایی باید اثاثیه لوکس و زیبا داشته باشید تا به رنگ تیره جلوه های فاخر بخشد و چشم مخاطب را به زیبایی های بخش های مختلف خیره کند.

نقاشی مدرن ساختمان

با این حال می توان در کنار رنگ های تیره از رنگ های درخشنده همچون طلایی، نقره ای و صدفی نیز استفاده کرد تا نقوش و برجستگی ها را بهتر به چشم آورد.

نقاشی اتاق با رنگ های ترکیبی آجری طوسی

ترکیب رنگ آجری و طوسی یکی از نقاشی های مدرن ساختمان است که جلوه های بی نظیری را به ساختمان شما خواهد بخشید. در انتخاب رنگ طوسی بهتر است از طوسی روشن استفاده کنید تا تضاد بین دو رنگ جلوه زیبا تری به خود بگیرد. برای انتخاب مبلمان در چنین فضایی می توان مبلمان با رنگ تیره را پیشنهاد داد که کوسن هایی با ترکیب رنگ آجری و طوسی داشت هباشند و هارمونی رنگ در محیط را بخوبی حفظ نمایند تا چشم از دیدن رنگ محیط خسته نشود.

نقاشی اتاق با رنگ های ترکیبی زرشکی سفید خاکستری

رنگ زرشکی شاید از جمله رنگ هایی است که به ندرت در نقاشی ساختمان به کار می رود شاید کار برد کم آن بخاطر عدم آشنایی افراد و یا حتی نقاشان ساختمان با رنگ زرشکی است. بله قطعا نمی تاون محیط را صد در صد زرشکی کرد، زیرا نمود زیبایی را به اطراف نخواهد داد. می توان از رنگ زرشکی و سفید و خاکستری فضایی را ایجاد کرد که سراسر هیجان و زیبایی است.  این رنگ نیز از جمله رنگ هایی است که در نقاشی مدرن ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

نقاشی مدرن ساختمان

نقاشی حرفه ای ساختمان در تهران و حومه با پارس پینتر

پارس پینتر بهترین پیشنهاد های رنگی در این زمینه را به شما خواهد داد که هیچ جای دیگر با چنین رنگ هایی مواجه نشده اید. ما با استفاده از استادکاران حرفه ای ساخت رنگ دنیایی زیبا و فراتر از آنچه تا امروز دیده اید در پیش رویتان قرار می دهید که به گونه اغوا کننده ای شما را مات و مبهوت خود خواهد کرد. استفاده از رنگ های با کیفیت و ضمانت اجرای رنگ در پارس پینتر از جمله خدماتی است که به مشتریان خود می دهیم.

در نظر داشته باشید شما مشتریان گرامی می توانید با سفارش انواع رنگ داخلی و نمای ساختمان می توانید بهترین ها را از ما بخواهید. نحوه اجرای رنگ ساختمان، ترکیب رنگ و ساخت رنگ های جدید تخصص ما است.

انجام پروژه های سراسری، دولتی و خصوصی در رزومه پارس پینتر صحه ای محکم بر گفته هایمان است که می توانید نمونه های انجام شده را درنمونه کار نقاشی ساختمان مشاهده نمایید. اگر صرف هزینه برایتان مقرون بصرفه نیست، پارس پینتر با انجام پروژه بصورت تهاتری در خدمت کسب و کارهای مختلف خواهد بود. بدین صورت که تمامی هزینه های انجام شده، با دریافت کالا یا خدمات از شما تسویه می شوند و دیگر نیازی به پرداخت نقدی نخواهد بود. با این حساب هم خدمات رنگ و نقاشی ساختمان را می توانید دریافت نمایید و هم محصول یا کالای خود را بهتر و بیشتر به فروش می رسانید.

 

جهت دریافت قیمت و سفارش نقاشی ساختمان با شماره های زیر تماس بگیرید:

09120573172

021-22887682

نقاشی ساختمان پارس پینتر

 

Summary
Review Date
Reviewed Item
نقاشی مدرن ساختمان در تهران با بهترین قیمت و کیفیت
Author Rating
41star1star1star1stargray